Lirik Lagu Teruskanlah - Agnes Monica

Latest Indonesian Song Lyrics

Teruskanlah

Teruskanlah

7 Comments 📁 Agnes Monica 🕔18.August 2009
Teruskanlah

Tajuk Lirik/Lagu: Teruskanlah
Artis/Penyanyi: Agnes Monica

Pernahkah kau bicara
Tapi tak di dengar
Tak di anggap
Sama sekali

Pernahkan kau tak salah
Tapi disalahkan
Tak di beri
Kesempatan

(*)
Kuhidup dengan siapa
Ku tak tau kau siapa
Kau kekasihku tapi
Orang lain bagiku

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau begitu

Kau tak butuh diriku
Aku patung bagimu
Cinta bukan
Kebutuhan mu

(Ulang *)

Hoo.. Hooo

Kau dengan dirimu saja
Kau dengan duniamu saja
Teruskan lah.. Teruskan lah
Kau.. kau begitu

Teruskan lah… teruskan lah..



7 Comments

  1. 🕔 3:39, 30.September 2009

    Akma

    bestnyeeee!

    reply comment
  2. 🕔 2:53, 16.October 2009

    Chot

    Best giler ah lgu nie.Nak knal leh x.

    reply comment
  3. 🕔 6:34, 04.November 2009

    sweetie

    lagu ni best sgt…. (“,)

    reply comment
  4. 🕔 10:12, 20.February 2010

    sue

    best giler lagu nih….tingat kat bf aku kat perlis…huhuhu… sampai sekarang hubungan kami tergantung….sedihnya……………….

    reply comment
  5. 🕔 3:52, 01.January 2011

    Anieys

    best ar lagu ni…

    reply comment
  6. 🕔 2:36, 22.May 2011

    nakhå

    sesuai dengan keadaanku! Tp bkn kepada pacar,melainkan orang yg kusayangi

    reply comment
  7. 🕔 16:44, 03.September 2011

    Hamba Allah

    Pernahkah kau bicara, tapi tak didengar…. tak dianggap sama sekali..
    Pernahkah kau tak salah, tapi disalahkan…. tak diberi kesempatan..

    If I were boy.. I’ll treat a women at my very best level..

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *