Lirik Lagu Di Saat Aku Mencintaimu - Dadali

Latest Indonesian Song Lyrics

Di Saat Aku Mencintaimu

Di Saat Aku Mencintaimu

6 Comments 📁 Dadali 🕔09.January 2011
Di Saat Aku Mencintaimu

Tajuk Lirik Lagu: Di Saat Aku Mencintaimu
Artis/Penyanyi: Dadali

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menhiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menhiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta

Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta



6 Comments

  1. 🕔 4:37, 24.March 2011

    syiedda omerta

    erm sedey ngat lagu ne liriknyaa menyentuh ngat neyh..adehhh lagu i tujukan kepada mohd khairol syafiq bin H_ _ _ _ __ _ _ _R ..sudah2 la mainkan perasaan owg,….smua owg akan ingat apa yang dh u buat u mang seorang playboy…

    reply comment
  2. 🕔 15:19, 01.May 2011

    fazira

    mmm….seday nih….

    reply comment
  3. 🕔 15:21, 01.May 2011

    nadia zailani

    memang sedih sangat2x….erm lagu nie khas dri aku dtujukan kepada mohamad ___————-____

    reply comment
  4. 🕔 4:32, 05.May 2011

    emilia

    erm lagu ni sdh sngt … tpy klu owng yg x pnh brcnta jgn la dok tnjuk sngt fling yg x msuk akl tu…… buat mlu kt owng jew ….. ku hrp pde mne2 pompuan yg pnh dprmainkn 2 sabo je la …… hehehe bye

    reply comment
  5. 🕔 12:55, 18.May 2011

    Aidil

    x sume lelaki jhat..,ad gak lelaki yg baek dn stie mcm aq…

    reply comment
  6. 🕔 6:48, 20.June 2011

    far_east

    first tyme dgaq lagu nie…best jugak ekkk lirik dia

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *