Lirik Lagu Cinta Dalam Hati - Ungu

Latest Indonesian Song Lyrics

Cinta Dalam Hati

Cinta Dalam Hati

11 Comments 📁 Ungu 🕔19.June 2008
Cinta Dalam Hati

Tajuk/Lirik Lagu: Cinta Dalam Hati
Penyanyi: Ungu

Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu.. dengan hidupmu

Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku, bahagia untukku

(Korus)
Ku ingin kau tahu
Diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu
Hingga ujung waktuku

Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejap saja

11 Comments

  1. 🕔 8:00, 24.March 2009

    shilla

    hallo semua……………….
    apkhabar????????semoge c-hat2 slalu ya….klau ada msa hntr lah e-mail kat sya….sya boring sngat tak ada org yg nk e-mail dgn sya….plezzzzzzzzz

    reply comment
  2. 🕔 4:45, 23.October 2009

    alin

    Selamat Pengantin Baru buat dia,semoga bahagia ke akhir hayat…23/10/2009

    reply comment
  3. 🕔 2:29, 18.November 2009

    eli

    hye…

    reply comment
  4. 🕔 13:17, 23.November 2009

    rin...

    lagu ini mengingatkan aku dengan seseorang…aku hanya dapat menyintainya di dalam hati kerana dia sahabat dan suami orang..mcmana la nk lupakannye??? dengar lagu ni..aku terus teringatkan dia..lagu ini ditujukan untukmu….SANI.

    reply comment
  5. 🕔 3:40, 24.November 2009

    sani

    sani? sani maner ni?? sani bin aper??

    reply comment
  6. 🕔 7:20, 24.November 2009

    rin...

    sani..sebenarnye,saya rindukan awak….sudah puas saya berusaha untuk lupakan awak tapi makin saya mahu lupakan..semakin berat perasaan saya terhadap awak. knape la agaknya..???atau sebenarnye kite ada perasaan yang sama… terus terang saje la..saya dah tak sanggup menanggung bebanan perasaan ini,sani…awak terlalu istimewa tetapi saya sudah terlambat untuk memiliki hati dan perasaan awak.. sayalah orang yang paling kecewa di dunia ini…moga cinta ini akan temui kita dalam syurga kerana cinta ini hanya dalam hati saya.. sani..byk gambar2 awak dengan saya… nak buang kat mana???…(eh..ada saper2 yang nama sani kat sini??fullname dia Hassani…awak hassani maner ni?bkn kot….)

    reply comment
  7. 🕔 16:23, 24.November 2009

    rin...

    slm…sani.nama penuh sani ni aper erk??ntah-ntah awaklah orangnye yang saya….. ooo…tak mungkin..tak mungkin!apa yg membuktikan yg awak ini orang yang saya cari..?any clue..err..nuklear m’sia,bilik melur,blok 11,blok 32.. xray lab??kptm bangi?? kalu awak dpt tamb clue ini..memg sah awaklah orangnye..takpe,kite jumpe kat luar k. atau hubungi la saya semula…

    reply comment
  8. 🕔 9:19, 30.November 2009

    rin...

    SANI saya dah x wujud lagi agaknya…huhuhu.bye

    reply comment
  9. 🕔 12:04, 02.February 2010

    OdinkClassic

    for some one 03 Nov (***tya**)

    mungkin dengan hanya kata2 ini yg bs
    ak sampaikan tuk mewakili rasa ak
    saat ini..

    terima kasih atas all your answers
    tak mengapa jika balasan semua
    yang aku terima dg hati yg lapang…

    mungkin smua itu tidak semudah
    merasakan meski blm terucapkan
    sekali lagi terima kasih atas smua ni…

    tapi tuk saat ni semoga kau bahagia
    dengan pa yang engkau rasakan skr..
    melihatmu bahagia, akupun ikut merasakannya
    meski aku tidak mengalami tu sendiri bersamamu

    aku mmang bkn yg terbaik dlm hatimu
    aku mmang bkn pilihan hatimu
    tapi km harus tahu bahwa
    aku rasaku ini padamu abadi tuk selamanya…

    OdinkClassic

    reply comment
  10. 🕔 3:12, 17.June 2010

    aku

    sakit dan pedih untuk menghadapi perpisahan
    apabila insan yg dikasihi pergi meninggalkan kita….
    maafkan ku kerna aku tak mampu meluanhkan apa yang tebuku didalam hati ini
    tetapi percayalah `Diriku Ini hanya untukmu saja’
    hanya ajal dan maut saja yang akan memisahkan perasaan ini.

    reply comment
  11. 🕔 3:36, 06.May 2013

    AnoyZ

    Hanya bisa Mengagumi
    tak bipa mencintai

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *