Lirik Lagu Aishiteru - Zivilia

Latest Indonesian Song Lyrics

Aishiteru

Aishiteru

8 Comments 📁 Zivilia
Aishiteru

Judul Lagu: Aishiteru
Artis: Zhifilia

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh disana

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a,a,a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Akan tulus a,a,ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh disana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a,a,a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Akan tulus a,a,ai aishiteru

Hapus sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa ghairah

Lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai disini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kau kembali

Kimita tuokukitemo
Kiminoi shuaguaratala
Shiniteruyo shiniteruyo

Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a,a,a aku

Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Akan tulus a,a,ai aishiteru



8 Comments

  1. 🕔 8:15, 14.June 2011

    ikin, perak

    lagu mmg best…unik lak tu…org yg nyanyi nye pun suara sedap…lagu n bkn best je tp unik sebab ada campur2 ngan bahasa korean sikit………..sweet sangat…………

    reply comment
  2. 🕔 12:05, 28.June 2011

    azra eyrah

    lagu nie best..sngat..menyentuh hati..dan blh membuat aq jatuh kn air mate..memang t’baik lh..

    reply comment
  3. 🕔 3:51, 22.July 2011

    qyla

    asl xde full lirik ???????????

    reply comment
  4. 🕔 20:47, 22.July 2011

    azie ibrahim

    besh2…

    reply comment
  5. 🕔 4:41, 09.August 2011

    waniey

    i love this song………………..best cngat2……..
    aishiteru….

    reply comment
  6. 🕔 5:29, 09.August 2011

    ieza

    salam .. ieza suka sangat la . lagu niey kena dengan ieza n pasangan ieza .kami satu kolej . dia orang sabah . tak lama lagi dia da partikal kat sabah . ieza kat pahang . tahoon depan baru dapat jumpa . so ?? risau ada sayang pon ada . rindu semakin bertambah . ieza cari lirik niey sampai dapat tau > minat la . da dapat baru puaaz . thank !! >_<

    reply comment
  7. 🕔 23:57, 17.October 2011

    mia natasya

    lagu nie memang best tapi kalau buat macam rock lagi mantap.Baru ada kelas.Anythings,lagu nie memang TERBAEK…..

    reply comment
  8. 🕔 6:42, 20.October 2011

    ain tomey

    love lgu nim …

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *