Lirik Lagu Pelamin Anganku Musnah - Azie

Latest Malay Song Lyrics

Pelamin Anganku Musnah

Pelamin Anganku Musnah

25 Comments 📁 Azie 🕔26.January 2000
Pelamin Anganku Musnah

Tajuk/Lirik Lagu: Pelamin Anganku Musnah
Penyanyi: Azie

Masih lagi tidak terlewat
Untuk aku ucap tahniah
Di atas kehadirannya
Menggantikan aku

Pastinya oh hidupmu
Akan lebih bermakna
Dan aku usah kau kenang
Walau kita pernah berkasihan

Maafkan diriku ini
Kerna tidak hadirkan diri
Di sewaktu hari
Persandinganmu

Adakah kau ingin lihat
Air mata ini berguguran
Puaslah hatimu kini
Memainkan perasaanku selama ini

Masihkah dengan janjimu
Apapun jadi akulah pilihanmu
Engkau sanggup hapusi cinta yang lalu
Ku angankan pelamin indah untuk kita berdua singgah
Sayangnya… Semua musnah

Kau buat malamku jadi gerhana
Dan hidupku tiada maknanya
Hanya bernyawa namun tak bermaya

Terkadang aku merasa menyesal
Kerna telah sehabis daya
Aku cinta dirimu kasih
Akhirnya aku sendiri
Tersisih…

Bisa sungguh luka ini
Walau tak berdarah



25 Comments

  1. 🕔 5:46, 29.July 2008

    zati88

    mendlm btl makne lgu nie…huhuhu

    reply comment
  2. 🕔 16:45, 19.October 2008

    IeDa_36

    Lgu ni best gler…lrik dia 2 mmg btol2 sdeh…isk3

    reply comment
  3. 🕔 7:14, 10.June 2009

    fasihah.

    apakah perasaan kita kalau berkasih dgn owg len,kawin dgn owg len…..

    reply comment
  4. 🕔 19:14, 22.June 2009

    crimebuster

    mmg kena sebijik aku gn lagu nie… uwaaaaaaaaaa

    reply comment
  5. 🕔 12:32, 08.July 2009

    FARA_AQILA

    lgu ni mmg best…….ingatkn aku pd nye……………..
    sdh bila tkena cm ni………..

    reply comment
  6. 🕔 14:38, 11.October 2009

    edy786

    Aku pun terkena…wa..wa..wa…

    Terkadang aku merasa menyesal
    Kerna telah sehabis daya
    Aku cinta dirimu kasih
    Akhirnya aku sendiri
    Tersisih…

    reply comment
  7. 🕔 6:45, 20.October 2009

    f_chubby

    memang sedih…
    aku sukaaaaaa lagu ni
    da kena mengena dgn diri aku

    aku benci kat laki yang buat aku mcm ni dulu…
    tp aku doakan kebahagiaan dia dengan pompuan tu…
    sedih sioot…

    reply comment
  8. 🕔 8:48, 26.October 2009

    epa

    lagu nie best glerr……..boy aq crng ngan aq………..tp aq x ksh aq doa an yew ngan pompuan uh bahgia………….cdey la wey

    reply comment
  9. 🕔 2:52, 21.November 2009

    nazatul nabila

    lagu yang perlahan n best sgt….

    reply comment
  10. 🕔 8:09, 24.November 2009

    ziera

    lagu ni mmg sedih gler
    mmg ade kena mengena ngn ziera..huh!!!!!!!!!!

    reply comment
  11. 🕔 4:16, 04.December 2009

    sis

    lgu ni ditujukan khas untuk kekasih ku yg bakal menjadi suami kpd gadis pilihan keluarganya tanggal 5 dis 2009..
    memg sdih iot!!
    nk wt mcm mn…jdoh tgn tuhan..
    aku doakan psgn tersebut bhgia selamanya…

    reply comment
  12. 🕔 11:50, 24.December 2009

    apple832001

    sedih sgt lagu ni…
    sesedih kehidupan yg aku sdg lalui….

    reply comment
  13. 🕔 17:18, 14.January 2010

    purplez

    aku ska sgat lagu nie…
    lagu favaroute aku nie…..
    huhuhuh sedih siooot…..

    reply comment
  14. 🕔 5:27, 23.July 2010

    naemah

    ya allah tabahkann hti sesape yg di sakiti oleh manusia yg x berperikemanusiaan……sesungguhnya mndapat cinta itu indah…tapi sakit untuk mlepaskannya ya allah….ttapi sesungguhnya mencintaimu sahajalah ya allah yang x akan membawa kelukaan……

    reply comment
  15. 🕔 7:34, 27.September 2010

    bulan

    sedih bila bce lgu nih..bodohnyer krn cinta…

    reply comment
  16. 🕔 6:57, 28.September 2010

    Gulslonely Mie

    huhu…sedeh aq…. samer nan aq…. boy aq dh kahwen dh pon…
    aq x dtg pon…,wtper nk pegi???? sedangkan aq yg sepatotnye kt c 2….
    atlast gn pompuan laen….uh…. bygkn r,,,,sebulan b4 kahwen bru dy gtaw…,
    uh….

    reply comment
  17. 🕔 5:37, 10.October 2010

    syera_wanie

    aduuiii…sdeyhnyer…bygkan lar klau bf aku wt cmtoo…xtdo mlm aku dwtnyer…lirik dye mang menyentuh aty n psaan aku…mlm2 klau lyn,msti nk nangis…bley banjir umah

    reply comment
  18. 🕔 7:03, 21.February 2011

    ziey

    erm.. aku pun da terkena mcm lgu ni…
    da la kwen jemput pkaimesej jer huhuhu
    pas kawen ley plak dtg jumpa aku lg.. plez…
    kuat atiku usah terpedaya lagi..

    reply comment
  19. 🕔 7:06, 21.February 2011

    ziey

    xpe gak sebulan b4 kawen.. aku ni 5 hr lg nak nikah baru ckap..
    cuba korang baygkan huhuhu

    reply comment
  20. 🕔 0:54, 27.February 2011

    fifi

    pagi td aku melayan lgu ni setelah 2 ari brpisah dgn si dia.. si dia bkal brtunang dgn pmpuan pilihan ayah dia..

    tngl la aku trsisih.. pdhal aku dh bg 100% ati aku kt dia.. kini aku x bermaya.. mkn pn x selera.. mood pn xde..

    dia kejam wt aku mcm ni.. pdhal dlu pnah brjnji nk amik aku jd isteri dia walau ap pn brlaku..

    bdohnya aku sbb sngup prcaya kata2 dia…

    reply comment
  21. 🕔 6:37, 16.March 2011

    QieyLa

    lgu niy slow n best..
    ag best law tkne kt btg idong.. hahaaahaa..
    lentox abezzzz..
    layaaaannnn

    reply comment
  22. 🕔 14:21, 01.April 2011

    asterina

    Terkadang aku merasa menyesal
    Kerna telah sehabis daya
    Aku cinta dirimu kasih
    Akhirnya aku sendiri
    Tersisih…

    Bisa sungguh luka ini
    Walau tak berdarah

    huhuhu..sedihnye..

    reply comment
  23. 🕔 4:14, 12.April 2011

    syueha

    i like this song!!!!!!!!!

    reply comment
  24. 🕔 8:07, 27.April 2011

    shayuya

    Kau buat malamku jadi gerhana
    Dan hidupku tiada maknanya
    Hanya bernyawa namun tak bermaya

    inilah keadaan aku ketika ini…kenapa hidup aku susah sgt, tak macam org lain…mudah je dpt kawen ngan pilihan hati…setelah aku berhabisan utk si dia, aku akhirnya tersisih…aku rasa tak adil!!!

    reply comment
  25. 🕔 12:24, 12.October 2012

    khai

    kpd semua rkn2..sy la yg nyanyi lagu ni…

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *