Lirik Lagu Bias Cinta - Desire

Latest Malay Song Lyrics

Bias Cinta

Bias Cinta

8 Comments 📁 Desire 🕔29.January 2010
Bias Cinta

Tajuk/Lirik Lagu: Bias Cinta
Artis/Penyanyi: Desire
Genre: Rock Kapak / Rock 80-an

Biar pun jauh diriku kembara
Ke alam rindu berkalungkan cinta
Tersemai kasih hanya padamu..

Bias cintamu menyentuh di jiwa
Lirik matamu panahan arjuna
Hanyamu kasih izin terlena
Di persada hati ini..

Puisi cintaku lagukan
Mengarak restu untuk kita
Kamar hatimu ku serikan
Dengan kembang jambangan cinta..

Biar berjuta tangan menghalang
Namun cintaku, tetap padamu…
Biar berjuta tangan menghalang
Namun cintaku, tetap padamu… Tetap Padamu..

Puisi cintaku lagukan
Mengarak restu untuk kita
Kamar hatimu ku serikan
Dengan kembang jambangan cinta..

Biar berjuta tangan menghalang
Namun cintaku, tetap padamu…
Biar berjuta tangan menghalang
Namun cintaku, tetap padamu… Tetap Padamu..



8 Comments

  1. 🕔 7:49, 31.July 2010

    Atiqah_cute

    Lagu pun x best wat pe nk popular,x yah lah nk popular ye…INGAT TAU….

    reply comment
  2. 🕔 2:03, 09.November 2010

    Jiwa rock

    Atiqah_cute…Lu cakap macam longkang la.. lu stakat jiwa budak hingus bek x payah nak pk org nyanyi nak popular je.. Org yg bleh memahami n menjiwai isi lagu tu baru faham!!! Org skang je wat lagu nak popular.. Skang pye lgu lagi x de makne.. macam haram!! Apehal lak ko nak sound ”INGAT TAU”???

    reply comment
  3. 🕔 5:48, 18.December 2010

    fzr46

    Heh…ada gak betina mulut celupar mcm ni…lagu zaman sekarang semua bukan bagus pun…nyanyi pun x ikhlas. Nak duit & faymes je. Orang dulu2 pentingkan kualiti lagu..bukan nak popular semata2. Hm…INGAT TAU…

    reply comment
  4. 🕔 4:38, 07.June 2011

    gila kentang

    seriously….walaupn sy x hdup zmn kgmilangan rock tp bg sy lagu2 zamn itu mmg benilai….maksud yg ckup trsirat & melodiny yg indah…itu yg mmbuatknny trus kekal mnjadi siuln

    reply comment
  5. 🕔 13:49, 18.June 2012

    nasiif

    iya aq lhir thun 1996 tpi aq mnat btul dgn lgu2 lama nie krna isi lgu dan lirik2 nya smua ada mksud … brbnding lgu skrnk smua tak ada mksud…

    reply comment
  6. 🕔 12:25, 08.August 2012

    apex predator

    jngan hina lagu nie …aku nie gilo rock.lau x puas ati bgitau giler. my time is now

    reply comment
  7. 🕔 6:28, 27.September 2012

    kapAk

    Ntah ..cDap ko Aje ktuk…/?Ngat nyanyi cdp ker…

    reply comment
  8. 🕔 16:43, 13.July 2013

    fara

    peh agak2 r..ni kump feveret aku r..ko tak suke diam2 r..bodoh punye pmpuan

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *