Lirik Lagu Penyembuh Rindu - Mawi

Latest Malay Song Lyrics

Penyembuh Rindu

Penyembuh Rindu

9 Comments 📁 Diana Danielle, Mawi 🕔06.December 2009
Penyembuh Rindu

Tajuk Lagu: Penyembuh Rindu
Artis: Mawi feat Diana Danielle

Adakah kau berada di sana
Ku dapat rasa kehadiranmu
Walau hanya di dalam kalbu
Ku merindumu selalu

Pelik juga tapi ku pun rasa
Bagai kau berdiri disisiku
Terkenangkan waktu ketika
Berdampingan bersama-sama

Setiap pertemuan
Pasti akan temu detik perpisahan
Walau kini terpisah
Kenangkanlah saat indah
Sebagai penyembuh rindu

Kita tak ditakdirkan bersama
Untuk masa yang lebih lama
Biarpun hanya seketika
Kehadiranmu dirasa… rasa…

Setiap pertemuaan
Pasti akan temu
Detik perpisahan
Walau kini terpisah

Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu
Kenangkanlah saat indah sebagai penyembuh rindu



9 Comments

  1. 🕔 19:07, 08.December 2009

    are_name

    lgu nie sedap,,tpi pmpuan yg nynyi 2 xssuai r..

    reply comment
  2. 🕔 9:09, 22.December 2009

    eR!n@96

    lagu ni sdap tpy knape amik diana danielle yg nyanyi..die 2 suara x sedap..sengau plak 2..amik la org lain

    reply comment
  3. 🕔 9:17, 30.December 2009

    miley_98

    bila saya dengar lagu ni betul betul bagus.tapi saya ade nak ckp ngan korang,korang jgnlah buat kak diana macam tu.kesian dia.korang ingat korang tu bagus sangat ke menyanyi.korang pikirlah dulu.

    reply comment
  4. 🕔 9:04, 31.December 2009

    pakmat_hensem

    Pelakon nak nyanyi?? jap pakcik gelak jap..

    Kalau dah tahu pelakon tu suara nye dah tak sedap tak payah ler nyanyi.. awk tu dah ler artis. public figure. Samer gak macam bawak kereta, kalau takat ader lesen kereta bawak ajer la kereta, takyah gatal-gatal pungkok pi bawak lori..

    wahahahahah.. haccum…~

    reply comment
  5. 🕔 5:20, 03.April 2010

    Esther..

    Allo,i like dis song so much..n 4 korg2 yg dh kutuk kak D 2,tobat lerr yerr..at least,kak D take da chlnge drpd korg yg taw kutuk aje bt u can’t even prove others n urself dat u r talented..
    Jan kutuk lg ek,n smbhyng la b4 anda d smbhyngkn..>_<
    4 kak D,congrats n i’ll support u..¤_¤,xoxo..

    reply comment
  6. 🕔 9:42, 06.April 2010

    Akim

    Kalau tak pandai nyanyi jangan nyanyi.Baiklah awak kahwin dengan saya je.

    reply comment
  7. 🕔 2:58, 06.August 2010

    assroy

    I really love Diana.You got a pretty face and I like your song as I love your face best and good luck

    reply comment
  8. 🕔 3:50, 08.October 2010

    Double Strings

    (are_name : lgu nie sedap,,tpi pmpuan yg nynyi 2 xssuai r..)

    x sesuai cmne plak?? mrk yg terbitkan lgu ni adl mrk2 yg professional..so, pa sbb mrk pilih kak D?? msti da sbb..

    (eR!n@96 : lagu ni sdap tpy knape amik diana danielle yg nyanyi..die 2 suara x sedap..sengau plak 2..amik la org lain)

    npe dorg amik kak D nynyi lgu nie cz die leh nynyi..2lh pndgn bg org professional..stiap artis 2 ade klebihan tsndri..n klebihan 2 yg mrk yg d luar sna cuba usahakan utk menjayakan bidang muzik kite..

    (pakmat_hensem : Pelakon nak nyanyi?? jap pakcik gelak jap..

    Kalau dah tahu pelakon tu suara nye dah tak sedap tak payah ler nyanyi.. awk tu dah ler artis. public figure. Samer gak macam bawak kereta, kalau takat ader lesen kereta bawak ajer la kereta, takyah gatal-gatal pungkok pi bawak lori..

    wahahahahah.. haccum…~)

    org cm awk ni yg mrosakkn budaya bngse kite..cmna nak maju klu org cm awk ni mgutuk hasil seni karyawan2 negara..sy rase kak D wat yg tbek utk mgharumkan bidang seni negara..kite spatutnya myokong bkn mgutuk..pelakon mjdi pnyanyi bkn prkara yg pelik pn..tp itu pncapaian yg tbek mrk..sme jg ngan pnynyi jd plakon..

    (Akim : Kalau tak pandai nyanyi jangan nyanyi.Baiklah awak kahwin dengan saya je.)

    mrk yg x reti myanyi adalh org yg buta seni…kemana hilang budi bhsa kite klu smua comment adl kutukan..bkn cdangan yg mbrangsngkan..

    cuba kite sme2 mnjdi tulang blkang karyawan2 negara..mjdi btu loncatan kpd kjayaan mrk..dan berbangga dgn pncapaian seni tanah air…sekian..

    reply comment
  9. 🕔 6:33, 06.March 2011

    HANI

    saya van hani nak kawan leh

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *