Lirik Lagu Oh Juwita - Nubhan

Latest Malay Song Lyrics

Oh Juwita

Oh Juwita

7 Comments 📁 Nubhan 🕔20.January 2010
Oh Juwita

Tajuk Lagu/Lirik: Oh Juwita
Artis/Penyanyi: Nubhan

Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini

Duhai Juwita
Masihkah hancur hatimu
Setelah patah ditinggalkan kekasihmu
Agar aku yang akan selalu temani mengusap tangismu

Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini

Duhai Juwita
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini

Tak akan ada lagi
Lelaki yang bisa
Mencintamu seperti ku…..

Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini

Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini



7 Comments

  1. 🕔 7:13, 29.January 2010

    sofia

    sedap gak lagu nie ek!! me fall in love dah….

    reply comment
  2. 🕔 8:30, 05.February 2010

    wyna95nubies

    Cayalah NUBHAN…..best sangat lagu nie..
    mmg sesuai glew ngan suara….
    dengar kata…stesen radio indon tertarik ngan lagu nie..
    ya atau tidak tak tahulah…
    harap2 betullah,kan?

    reply comment
  3. 🕔 6:30, 06.February 2010

    EDA

    memang sedap pun hihihi………………………………………………..

    reply comment
  4. 🕔 2:52, 18.June 2010

    yana

    =p best sgt lagu nier . nubhan n suare dier mantop aaa

    reply comment
  5. 🕔 2:07, 09.July 2010

    anti-AF

    wah..gua salute lah dgn suara adik nubhan ni..first dgr lagu ni ingatkan tam spider sbb music dia tu sebijik dgn spider..tp bila dgr chorus mcm indo pulak ..apapun gua dah mulai minat dgn nubhan..chaiyokkk!!

    reply comment
  6. 🕔 5:45, 04.June 2011

    mireul

    hai,

    reply comment
  7. 🕔 5:46, 04.June 2011

    mireul

    nubhan nyanyi la kat muar.plezz

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *