Lirik Lagu Mungkinkah - Sheila Abdul

Latest Malay Song Lyrics

Mungkinkah

Mungkinkah

16 Comments 📁 Sheila Abdul 🕔19.June 2008
Mungkinkah

Tajuk/Lirik Lagu: Mungkinkah
Penyanyi: Sheila Abdul

Seperti ada yang tak kena
Di saat melihat ke arahmu
Saat kau berpaling dan tersenyum
Dunia jadi luar biasa

(*)
Maafkan andainya ku menggangu
Ku bukan membaca fikiranmu
Ku hanya ingin Mengenalimu
Dan tahu ku Menyukai kamu

(Korus)
Mungkinkah ku teman biasa
Seawalnya kita berjumpa
Mungkinkah kau tidak perasan
Perbezaannya

Mungkin bila tiba saatnya
Kita akan tetap bersama
Mungkin kita kan jatuh cinta
Mungkinkah

(Ulang *)
(Ulang Korus)

Mungkinkah.. kita akan bersama
oooo.. Mungkinkah..

16 Comments

  1. 🕔 5:59, 01.June 2009

    aliya

    lagu ni…punye bnyk makne yg tersirat di sebalik yg tersurat…

    reply comment
  2. 🕔 8:01, 08.June 2009

    Nurin Q

    Lagu ni sgt best bg kite…. Sbb lagunya mmg bagus untuk kita semua yg suka lagu nie……….

    reply comment
  3. 🕔 8:39, 04.September 2009

    miss tall

    lagu ni bez bab lagu ni lagu knagan aq ngan kengkwn aq

    reply comment
  4. 🕔 1:38, 03.October 2009

    nana

    btul kate aliya tu….lgu ni mmg penuh makne yang tersirat di sebalik yang tersurat

    reply comment
  5. 🕔 8:07, 19.October 2009

    as

    nak tuju pd seseorg lah….

    reply comment
  6. 🕔 10:34, 28.October 2009

    missteady

    lagi nie best sangat!!!

    reply comment
  7. 🕔 7:12, 14.November 2009

    echa

    best gler lirik die sit..mkn dlm 2…congrats sheila coz u deliver dis song very well

    reply comment
  8. 🕔 8:01, 14.November 2009

    aridah riman

    lagu nie memang best sangatlah…

    reply comment
  9. 🕔 10:29, 01.January 2010

    jiehah SHAH ALAM

    huhu . .
    lgu nie sanad besh la . .
    t`rngtkan aq pde sam0ne . . ato0oyaii

    reply comment
  10. 🕔 4:41, 18.February 2010

    bariah

    lagu ni best sangat bagi orang yang suka lagu ni betul tak

    reply comment
  11. 🕔 4:39, 19.February 2010

    nana

    lagu nie mmg best giler!!!!!!!!
    selain tu ada maksud yg tersendiri……….

    reply comment
  12. 🕔 10:17, 21.February 2010

    QUeEn LaDiEs

    korg2 yg comment lgu ni rsanya ayt sama je….. huhu x da comment lain ke???

    reply comment
  13. 🕔 9:44, 02.June 2010

    mizi

    i like this song.

    reply comment
  14. 🕔 11:18, 11.June 2010

    aini

    Huhu… lagu ni sedih kalo kita bertepuk sebelah tgan. So, jadi Xmungkin… Tp best tetap best!!!

    reply comment
  15. 🕔 7:44, 23.August 2010

    pennylyn

    like so much this song…..

    reply comment
  16. 🕔 7:46, 23.August 2010

    pennylyn

    lagu ini m’punyai mksud2 yg t’sirat bg yg t’rasa dngan lagu ini….

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *