Kupercaya Ada Cinta

Kupercaya Ada Cinta

35 Comments 📁 Siti Nurhaliza
Kupercaya Ada Cinta

Tajuk/Lirik Lagu: Kupercaya Ada Cinta
Artis/Penyanyi: Siti Nurhaliza

Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala

(*)
Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
Jalan berliku tiada bertepi
Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti

(Korus)
Pandang-pandang alam ini
Sambil pandang difikiri
Mana bumbung langit tinggi
Mana lantai bumi
Tidak satu yang terjadi
Tidak mungkin tersendiri
Cuba cari jawapannya andai meragui

Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
Tidak hati ini
Semenjak dari mula
Ku yakin ada cinta
Cintalah yang memungkinkan segala

(Ulang *)
(Ulang Korus)
(Ulang *)

Ada hikmah yang pasti..
Sejak mula ku percaya ada cinta
Cinta itu memungkinkan segalanya
Cinta suci yang abadi



35 Comments

  1. 🕔 3:19, 14.October 2009

    nisa

    lagu ni mmg besss gler…
    layannnnn

    reply comment
  2. 🕔 7:02, 16.October 2009

    gadis

    btoi2……
    ak pn ske gak lagu nie….

    reply comment
  3. 🕔 10:11, 16.October 2009

    sayaislam

    btul tuh.Syoq lar lgu nihhh……Hari hari klau tak dgaq tak sah…..

    reply comment
  4. 🕔 16:02, 18.October 2009

    malaylyric

    Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
    Jalan berliku tiada bertepi
    Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
    Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti

    aku dalam keadaan ini bro 🙁 sedih bukan…

    reply comment
  5. 🕔 3:10, 22.October 2009

    aisyah

    Ya Allah, sgguh menyentuh perasaan lagu nih..

    reply comment
  6. 🕔 4:05, 24.October 2009

    sayaislam

    Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
    Tidak hati ini
    Semenjak dari mula
    Ku yakin ada cinta
    Cintalah yang memungkinkan segala

    sdang mnunggu tamatnya kesedihan rakanku
    🙁

    reply comment
  7. 🕔 15:19, 27.November 2009

    nur zayyani

    Semenjak dari mula
    Ku yakin ada cinta
    Cintalah yang memungkinkan segala
    Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
    Jalan berliku tiada bertepi
    Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
    Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti

    lirik nie memg wat aq sedih sangat2!!!! lirik lagu nie tersembunyi
    makne yg tersirat…..!!!!
    aq syg gler kt tung aq!!
    wlaupun byk dugaan yg ktorng kne tempuh..cinta aq tetp untuk dye..
    lagu nie

    reply comment
  8. 🕔 4:33, 04.December 2009

    Dyah

    Semenjak dari mula
    Ku yakin ada cinta
    Cintalah yang memungkinkan segala
    Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
    Jalan berliku tiada bertepi
    Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
    Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti

    Andai kita jujur dan redha…..hikmah yg tersembunyi itu pasti akan dirasai….tidak kira lambat @ cpt.

    reply comment
  9. 🕔 11:11, 04.December 2009

    princess

    best giler lagu ni,smpai mak ak panggil wat keje pon ak x sedar..memang bez,cayalah…

    reply comment
  10. 🕔 12:43, 04.December 2009

    wani

    Mereka meragui wujudnya cinta yang sejati
    Tidak hati ini
    Semenjak dari mula
    Ku yakin ada cinta
    Cintalah yang memungkinkan segala

    Ku rela biar betapa pun perit tertusuk duri
    Jalan berliku tiada bertepi
    Ku percaya tidak sia-sia aku diuji
    Demi cinta tersembunyi hikmahNya pasti

    >Lirik atas ni psl diri aku..biarpun ape org ckp psl bf aku..((bf aku x ensem,tp pd aku die la pling ensem,x kaya,tp ada kerja ttp))aku ttp percaye die la cinta sejati aku, sbb aku cintakan dia bkn kerana paras rupa,taraf pendidikan,dan harta benda,smuanya kerana sifat kasih sayang,tanggungjawab dan kejujuran yg ada pd dia..dan die lah org yg berada di sisi aku ketika aku susah dan senang..aku percaya aku akn menyesal klu aku tinggalkan dia walaupn aku bleh dpt yg lg baik.

    reply comment
  11. 🕔 5:58, 07.December 2009

    ara

    sama lah kita..sadih nya lagu nie eh..cam na lah tu..

    reply comment
  12. 🕔 6:10, 07.December 2009

    ara

    ya..itu mmg betul…cinta itu rumut lahh…sangat absrak..

    reply comment
  13. 🕔 9:43, 07.December 2009

    gadis melayu

    waduhh!! best bangat deh lagu ni….
    tertanam lam sanubari…
    sehari lau xdgr xlena tido deh!!

    reply comment
  14. 🕔 5:50, 18.December 2009

    ina

    best gilerr lagu nie………………

    reply comment
  15. 🕔 1:36, 29.December 2009

    cicot

    hai siti saya hanya suka lagu ini saja

    reply comment
  16. 🕔 9:58, 01.January 2010

    haziq

    lagu ni memang sedap

    reply comment
  17. 🕔 10:02, 01.January 2010

    haziq

    saya suka lagu ini

    reply comment
  18. 🕔 13:44, 01.January 2010

    marzy_lovesly

    mereka meragui wujudnya cinta yg sejati,
    tidak hati ini,
    smnjk dri mula ku yakin ada cinta,
    cntalah yg memungkinkn segala…

    Kurela biar betapa pn perit tertusuk duri,
    jln berliku tiada bertepi,
    ku percaya tidak sia2 aq di uji,
    demi cnta tersmbunyi hikmah pasti…

    ada hikmah yg pasti,
    sejak mula ku percaya ad cinta,
    cinta itu memungkinkn segalanya,
    cinta suci yg abadi…

    **** lgu nie sngt bermkne wat aq ngan bf aq…coz lgu nie la aq ngan bf aq mule jtuh cinte kt aq… lirik lgu yg ke3 tu laaa pling bermkne wat aq… aq arap spnjg hbgn aq n si die akn berkekalan smpai ke jnjg plmn…aminnn……****

    reply comment
  19. 🕔 10:37, 02.January 2010

    lynda

    best……….sangat lagu kak ct yg nie..harap2 nt ader lg ygbest mcm nie.

    reply comment
  20. 🕔 10:39, 02.January 2010

    lynda

    sy mmg minat sngt kat kak ct..bila la dpt jmper ngan kak ct yer?

    reply comment
  21. 🕔 4:13, 04.January 2010

    AINUL MARDIAH

    ku rela biar betapa peritnya tertusuk duri,jalan berliku tiada bertepi,ku percaya tidak sia2 aku di uji demi cinta tersembunyi hikmahNYA pasti,,,,,(MASIH LAGI BERTAHAN)

    reply comment
  22. 🕔 2:09, 18.January 2010

    mama

    i like your lirik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    reply comment
  23. 🕔 2:12, 18.January 2010

    Aly

    mama lagu ni tok mama cyg!semoga selamanya cyg

    reply comment
  24. 🕔 14:14, 02.February 2010

    syah

    this song sgt best..
    menyentuh jiwa dan membawa maksud tersirat
    smpai nyanyi dalam bilik air.
    huhuhu….

    reply comment
  25. 🕔 5:39, 09.February 2010

    ayu

    lgu ney mmg best giler…..aq ske sgt dgr…so congrate to kompuser yg cipta lgu ney…

    reply comment
  26. 🕔 13:46, 13.February 2010

    princess diaries..

    lagu nie mmg menyentoh perasaan… ade kale kiter sedih ade kale kiter happy..
    so dlm hubungan mst ade sifat jujur n kasih cyg baru sempurne.. so untuk kak wani hrp redha n sabar jerk ngan kater2 org, pedulikan.. btl ckp akak org pompuan kalo nk bercinte crk laki2 bkn pd paras rupe tp dr segi hati yg ikhlas untk menerime si die dgn perasaan kaseh syg…. hope jgn sedih2 lagi…

    reply comment
  27. 🕔 7:27, 02.March 2010

    mona

    best geler……..huhuhu

    reply comment
  28. 🕔 17:19, 23.March 2010

    sh.nasimah al-idrus

    lagu nie besh giler…………sye memng xder pengalamn bercinter…sepanjang hidup study jew memanjang….cinte bleh wujud dlm mcm2 cara..tapi nak cari cinte sejati yg sanggup sehidup semati tu susah,,,,,mase bercinte kentut pun wangi…wahawahahahaha……………ape2 pun layan jew lagu nie……

    reply comment
  29. 🕔 14:36, 29.March 2010

    chayuk......*)

    lagu ini terlalu indah dikarang….aku tujukan khas buat suami tercinta……
    akhir nya ku percaya ada cinta bersama mu …hubby….walau singkat perkenalan kita….tapi sayang bahagia hubby….
    terima kasih……
    biarlah sampai selamanya…..

    reply comment
  30. 🕔 3:25, 05.April 2010

    ika

    lagu ni best glrrrrr sesuai bt org brcnta

    reply comment
  31. 🕔 3:28, 05.April 2010

    ika

    lagu ni jg sesuai Datok Siti Nurhaliza nyayikn untk Datok K ******

    reply comment
  32. 🕔 9:16, 25.September 2010

    Zee Rosalles

    The best for Siti Nurhaliza ! Love you .

    reply comment
  33. 🕔 8:29, 10.October 2010

    beebee

    ske lagu ni sgt2.. n automaticly mgingatkn pd exlover plg disyg y bkal mraikn hari bahgia xlme lg… sm0ge bhgea… nway luv dato ct sgt2….

    reply comment
  34. 🕔 7:01, 02.December 2010

    liyana

    saya ske lagu ini.lagu ini trlalu menyetoh prsaan saya.saya nmother saya suke cngat lagu nie

    reply comment
  35. 🕔 7:20, 10.December 2013

    Yunia oxcerilla

    Lagunya saya sukaaa ,, hidup siti nurhalizaaa

    reply comment

Got something to say?

Your email address will not be published. Required fields are marked *