Lirik Lagu Tepi Sikit - Sleeq

Latest Malay Song Lyrics

Tepi Sikit

Tepi Sikit

0 Comments 📁 Sleeq
Tepi Sikit

Tajuk Lagu: Tepi Sikit
Artis/Penyanyi: Sleeq feat Joe Flizzow

Eh.. Apa yang kau mahu semua ku beri
Apa yang kau mahu, Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula, aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit
Tolong tepi sikit

[Joe Flizzow]
Terima kasih untuk semua memori
Sekarang masa untuk aku naik pesawat
Dibumi ku berpijak sentiasa rendah diri
Tapi sekarang masa ku berlari atas awan

Pada mula kalau betul hilang tiba tiba diam
Yang lain cuma bisa meminjam
Gayaku nak ambil simpan
Ku kata gayaku Pablo, mereka tak kenal Picasso
Jadi semua berkoba koba nak jadi macam Escobar

Itu aku, Ikhlas
Kau nak e class
Ku bagi e class
Tapi sekarang memang jelas, wang tidak boleh beli class

Duit tidak boleh beli masa
Masa dulu mungkin rasa ni tak buang masa
Tapi sekarang rasa macam kena paksa
Mungkin kita berdua jadi mangsa
Cita rasa berbeza walau sama budaya dan bangsa

Jadi tepi sikit, tumpang lalu
Biar yang lalu jadi yang lalu
Apa yang jadi hari esok, itu esok baru tahu

Eh.. Apa yang kau mahu semua ku beri
Apa yang kau mahu, Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula, aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit
Tolong tepi sikit

[Alif SleeQ]
Kau semakin kejam
Caraku pelan lembut dan
Ku tak membantah hanya mengalah
Ku disuruh cuba
Ada pendirian sikit tak boleh ke ha?
Kau ni lelaki banyak songeh ah, ha ha?

Kau ada tau kisah ke?
Atau kau saja nak buruk sangka?
Yang buruk sangka tu tolong simpan kata-kata sebelum terlebih belanja
Aku Alif, erti yang pertama
Tak salah dengarkan aku kata
Tak salah yang aku pernah cuba
Yang pernah gagal berdiri semula

Ah.. Masa lalu, kelap kelip
Semakin sempit, tepi sikit ah
Sebelum aku naik bingit, sebelum darah aku naik
Dah bagus tu awal-awal ku pesan kau patah balik Wow

Kenapa muka ketat, apa kau mintak peluk?
Kita sudah dewasa, dewasa pun nak merajuk?
Ku sudah kata kalau hidung tinggi, tak lihat apa di bawah
Jadi kalau kau tersandung batu, padan muka, suka?

[Syarif SleeQ]
Aku tak sanggup tahan buat selamanya Yeah!
Sebaiknya aku mempunyai rencana
Dan aku sedia, aku rela melukakan segalanya
Dan aku sudah berubah yeah!

Eh.. Apa yang kau mahu semua ku beri
Apa yang kau mahu, Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula, aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit

Apa yang kau mahu semua ku beri
Apa yang kau mahu, Mahu apa lagi
Bagaimana aku pula, aku serik
Jadi ku ingin jalan sana
Tolong tepi sikit
Tolong tepi sikit

Share this lyrics with friends

Other Lyrics

Perjalanan

Perjalanan (0)

Tajuk Lagu: Perjalanan Artis/Penyanyi: Sleeq feat Kaka Salam semua Izinkanku sampaikan kata-kata hatiku Inginkanku pejamkan mata Supaya bebas ku bercerita Lihatlah gambaran impianku Yang ku lukis sepanjang

Read More


No Comments

Sorry, No Comments, Yet !

There are no comments for this article at this moent, but you can be first one to leave a comment.

Got something to say?

<